mindfullife.blogg.se

Blogghavet

Publicerad 2016-09-20 12:29:00 i Allmänt,

Har alltid haft tanken om att få skriva av mig om sådant som försigår uppe i hjärnkontoret. Jag har en dröm om att en dag skriva en bok. Det skulle vara roligt om den drömmen blev sann i framtiden. Jag förestället mig att jag sitter i min trädgård, dricker en kopp te med min bok i handen. Samtidgt som jag tänker "jag gjorde det". Det spelar ingen roll om den blir kännd eller inte.Det viktiga är att min dröm slog in. Det är mitt motto och det är så jag försöker leva mitt liv. Jag är en nybliven mamma som just nu är mammaledig. När jag har varit mammaledig ska jag fortsätta där jag sluta med mina studier som arbetsterapeut/ergoterapeut i Helsingfors. 
 
Den här bloggen kommer handla om mitt liv och sånt som handlar om att lära känna sig själv och hur nya roller påverkar en i livet. Det här med att vara mamma är nytt och det ska bli skönt att dela vardagen med er som väljer att följa mig här i bloggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela